وقوع حادثه دریایی جدید در اطراف یمن (۸ خرداد ۱۴۰۳) رسانه های رژیم صهیونیستی : اسرائیل در فهرست سیاه سازمان ملل قرار می گیرد یک روز سیاه دیگر برای نظامیان صهیونیست در غزه (۸ خرداد ۱۴۰۳) حملات متعدد مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه (۸ خرداد ۱۴۰۳) وحیدی: مصیبت از دست دادن آیت الله رییسی برای ما سخت بود نگرانی شدید دموکرات‌ها نسبت به چشم‌انداز پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تحویل کمک از طریق دریا به غزه را تعلیق کرد «بورل» شهادت رئیس جمهور فقید ایران و یارانش را تسلیت گفت دبیرکل سازمان ملل حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد | گوترش خواستار آتش بس فوری شد نشست تخصصی «بایدها و نبایدهای هشتم تیر» در مشهد برگزار شد مصر بار دیگر تعامل با تل‌آویو در گذرگاه رفح را رد کرد سردار قاآنی با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار کرد سیدحسن نصرالله: چرا در پی سازش با وحشی‌ها هستید؟ | کشتار مردم رفح بر توحش رژیم اسرائیل مهر تایید زد روحانی: جنایت رفح بخشی از استراتژی جنگی اسرائیل است مخالفت پارلمان دانمارک با به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین شهادت ۷۲ آواره فلسطینی در ۴۸ ساعت گذشته (۸ خرداد ۱۴۰۳) نشست امروز شورای امنیت درباره حمله اسرائیل به رفح برگزار می‌شود (۸ خرداد ۱۴۰۳) پوتین: ناتو باید بداند که با چه چیزی بازی می‌کند قالیباف: جهان دیگر تحمل جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را ندارد حماس: جامعه جهانی تصمیم قاطعی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اتخاذ کند
سرخط خبرها

آمریکا مدعی ارسال پیام به ایران شد

  • کد خبر: ۱۹۹۸۷۹
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
آمریکا مدعی ارسال پیام به ایران شد
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد: به ایران پیام داده ایم که نمی خواهیم شاهد درگیری های بیشتر در منطقه باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه خبری ان بی سی افزود: ما به طور علنی و خصوصی به شرکای خود و به ایران به صراحت گفته ایم که نمی خواهیم شاهد درگیری های بیشتر در منطقه باشیم.

کربی همچنین گفت: ما بسیار نگران گسترش درگیری هستیم و نمی‌خواهیم شاهد ایجاد جبهه دوم در شمال بین اسرائیل و لبنان باشیم.

این سخنگوی دولت بایدن اضافه کرد: ما در حال کار با چندین کشور برای تقویت نیروهای ویژه دریایی برای حفاظت از کشتیرانی تجاری در دریای سرخ هستیم.

وی مدعی شد: ما به تلاش های خود برای رسیدن به یک وقفه جدید در درگیری ها در غزه که به ما امکان می دهد گروگان های بیشتری را آزاد کنیم، ادامه می دهیم.

وی ادامه داد: من نمی دانم چقدر به وقفه در درگیری ها در غزه نزدیک هستیم، اما ما با عزم راسخ در این زمینه کار می‌کنیم.

پایگاه‌های نظامی ایالات متحده آمریکا در عراق و سوریه از ۱۷ اکتبر (۲۵ مهرماه)  هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار گرفته اند. گروههای مقاومت اسلامی در منطقه غرب آسیا از جمله در عراق و سوریه و نیز نیروهای یمنی به دنبال اقدام رژیم اسرائیل در تلافی عملیات طوفان الاقصی و بمباران نوار غزه و حمایت واشنگتن از این حملات، به ایالات متحده هشدار داده اند که پایگاه‌های آمریکا در منطقه را مورد هدف قرار خواهند داد.

نیروهای دریایی یمن نیز هشدار داده اند که عملیات نظامی علیه کشتی‌ها و منافع دشمن اسرائیلی را تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف شود، ادامه خواهند داد.

آمریکا، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از گروههای مقاومت اسلامی برای انجام این حملات متهم می کند در حالیکه مقامات تهران بارها این ادعا را رد کرده اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->